Devolucions i Canvis

  • Per qualsevol canvi o devolució cal omplir el formulari de devolucions ubicat al vostre compte de client.
  • Una vegada emplenat el formulari, us enviarem una etiqueta a través de correu electrònic per posar damunt del paquet de forma segura. Un cop preparat el paquet per a la devolució, l'han de portar a l'oficina de Correus més propera al vostre domicili.
  • Totes les devolucions es gestionaran a través del vostre compte de client de la nostra web i per email.
  • El termini de canvi o devolució de qualsevol producte serà de 30 dies naturals des de la data de compra.
  • L'article tornat ha d'estar en les mateixes condicions en què va ser enviat. No s'acceptarà mercaderia tornada sense etiquetar o usada.
  • Les devolucions s'efectuaran dins dels 10 dies següents al rebut de la mercaderia als nostres magatzems i una vegada realitzada la comprovació que aquesta mercaderia s'ha rebut en bon estat i no ha estat usada. El reemborsament es realitzarà pel mateix mètode de pagament que es va realitzar la comanda, descomptant les despeses d'enviaments de la comanda i les despeses d'enviament de la devolució en el cas que processa a pagar-les al client.
  • Totes aquelles sol·licituds que desitgen la devolució de la comanda completa i han obtingut Enviament Gratuït, es reemborsarà l'import dels articles a tornar i l'import de les despeses d'enviament, sempre que la comanda sigui igual o superior a 150€. /li>
  • Les despeses d'enviament de les devolucions aniran a compte del client si la comanda no arribés a 150€, tret que la devolució sigui deguda a un error nostre oa algun defecte/tara en el producte, en aquest cas, Söllworld correrà amb les despeses de transport de la devolució i es reemborsarà limport de la compra pel mateix mitjà que es va efectuar el pagament.
  • L'adreça de destinació per a canvis i devolucions és:
  • Botiga Söllworld sl, Carrer de Quintana, 55, 08205 Sabadell , Barcelona, Espanya

  • Söllworld sl es reserva el dret de no acceptar el canvi si, un cop rebuda la peça, aquesta estigués en mal estat, tacada, rentada, usada, trencada o en condicions inadequades.
  • Si necessiteu ajuda, poseu-vos en contacte amb nosaltres a través del correu electrònic orders@sollworld.com
To Top